Orlando Magic v New York Knicks

Posted: Tuesday, March 24, 2009
Skor: 106-102, Orlando lehine.

Maç, Madison Square Garden'da oynandığı için Orlando'dan bir oyuncunun 40 sayı üzerine çıkacağını düşünmüştüm:) Bu ya Howard ya da Hedo olabilirdi. Olmadı. Ama Howard 'güzel' bi double-double yaptı: 29 sayı 14 ribaunt. Hedo da kıl payı kaçırdı double-double'ı: 16 sayı 8 ribaunt.

New York'un Orlando karşısında yapacağı çok bi' şey yoktu. Rotasyonu olmayan bi' takım, önümüzde 10-11 maç olmasına rağmen play off gibi bi dertleri yok. Karşılarında Orlando gibi sezonun en iyi takımlarından biri duruyor, dağ gibi de Howard arkalarını koruyor:) Tamam, abarttım ama anlattıklarımın büyük bir bölümü doğru.



Howard'a ne zaman kilo yüklemesi yapaacklar, merak ediyorum. Shaq basketbolu bıraktığı zaman mı?

New York'un her seneki performansı bu, ne daha ileri ne de daha geri. 2010bekleniyor. Söylentiler büyük. LeBron'dan tutun, Chris Bosh'ta bırakın. O derece yani. Ama bu küresel krizden sonra bu söylentilerin altını doldurabileceklerini hiç sanmıyorum. Yıldız oyuncular bulundukları takımlarda kalırlar. Kulüpleri onlara yardımcı oyuncu transferi yapabilirler. Ama sanmıyorum ki herhangi bir takım yıldız oyuncu transfer edebilecek bütçye sahip olsun.

0 yorum: