Miami 108 - Boston 112

Posted: Thursday, March 19, 2009
Dün akşam süper bi maç vardı.

Aslında, takım kadrolarına baktığımda bu maç izlenmez dedim. Sonuçta Miami'de Wade, Boston'da Garnett ve Allen yoktu ama dayanamayıp açtım justin.tv'yi. İyi ki de açmışım. 53 dakikalık bi maç izlemiş oldum.



Miami, Wade'in yokluğunda neler yapabilir sorusuna güzel bi cevap oldu. Hayır, kesinlikle "Wade'siz Miami bir hiç" demiyorum. Aksine, takım arkadaşları Wade'in yokluğunu hissettirmedi. Ve takım, playy off'lar öncesinde güvenini tazeledi. Play off'larda bireysel performansın başarı getirmediğini biliyoruz. Getirseydi geçen sene konferans finalinde Cleveland süpürülmezdi. İşte bu noktada bu maçın Miami'ye olumlu katkıları oldu.

Miami'den biraz daha bahsetmek istiyorum. J. O'neal hafta sonu Utah karşısındaki oyununu devam ettirdi. Kendisini pek sevmem ama dün akşam da 17 sayı attı. Beasley ise yanmaya başladı; 31 dakikada 21 sayı attı. Miami adına bence kötü olan tek şey, bu hafta üç tane uzatmaya giden maç oynaması oldu.

Boston cephesine bakalım. Orda işler her zamanki gibi devam ediyor. Pierce gerektiği zaman sahneye çıkmasını biliyor; dün akşam da 36 sayı 11 ribaunt alarak bunu gösterdi. Bu adam Boston için her şeyini verebilir. Ama sadece Boston için:) Çünkü o, bu takıma aşık. Son periyotta ve uzatmalarda takımına can verdi.

Sonuç olarak güzel bi maç izledim. Bu seneki play offlar çok şahane olacak. Bi gün play off'ları yerinde izleyeceğim. İşalla 7 maçlık bi seri olur:)

0 yorum: