2010'a Ne Kaldı?

Posted: Thursday, July 2, 2009

NBA finallerinin son düdüğü çalındığından beri sıkıntıdayım. Bu yaz beni oyalayacak büyük bir turnuva da olmadığını farkettim ve gözlerimi şimdiden Türkiye'de düzenlenecek olan 2010 FIBA Dünya Şampiyonası'na diktim. Türkiye Basketbol Federasyonu'nun bültenine üye olanlar çoktan görmüştür ama yine de görmeyenlere bir yardımım dokunsun diyerek turnuvaya katılacak 24 takımın belirlenmesi şemasını sizlere takdim ediyorum. (tıklayınca devasa oluyor, kaçırmayın.)

--

Bu arada konseptle tamamen alakasız ama Devrim'in süper blogu Tırı Vırı Şeyler'i takip edenleriniz görmüştür, Roko'nun sitesinde adının kaç para ettiğine bakabiliyormuşsun. Enteresan geldi hemen koştum baktım. Benim gibi sık rastlanabilecek bir isim bile 150,000 roko ediyormuş. Az buz değilmişim bre!

0 yorum: